czwartek, 17 maja 2012

CMĘTARZ ZWIEŻĄT (POCKET 2012)

Data wydania: 17.05.2012
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Ilość stron: 519
Oprawa: miękka (lakierowana)
Książka kosztowała: 11.99zł (cena okładkowa: 14.90zł)









JEST TO JUŻ ÓSME WYDANIE W POLSCE.
KSIĄŻKA UKAZUJE SIĘ JAKO SZÓSTA Z KOLEI W RAMACH NOWEJ SERII POCKETOWEJ.
DOSTĘPNA M.IN. DZIĘKI SIECI SKLEPÓW 'BIEDRONKA'. OD WYDANIA Z 2008 ROKU RÓŻNI SIĘ FORMATEM (POCKET), OKŁADKA JEST LAKIEROWANA I NIE POSIADA TZW. 'SKRZYDEŁEK'.RESZTA  POZOSTAJE BEZ ZMIAN.

3 komentarze:

  1. "JEST TO JUŻ SZÓSTE WYDANIE W POLSCE." - a nie piąte ? O ile pamiętam (i patrząc na moją kolekcyję) to jest to piąta pozycja Prósa co do pocketa - wcześniejsze to "Ostatni bastion", "Cujo", "Nocna zmiana" i "Szkieletowa Załoga". chyba ze ja coś zamuliłem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałeś o wielkim marszu.
    Ani ja ani ty nie masz racji to już będzie 8 wydanie,pomyliłem się,zapomniałem o kilku,dopiero jak przeglądłem blog nobodyfuna zauważyłem wydania jakiego nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, zapomniałem, że Wielkiego marszu nie kupowałem, bo mam "duże wydanie" a żaluję, bo chciałem mieć całą kolekcję pocketów z Prósa. Ale wszystko do nadrobienia jest :)

    OdpowiedzUsuń